Stěhování firem je obvykle pro zaměstnance komplikace, neboť se přesouvají do prostředí, na které nejsou zvyklí a v průběhu stěhování se nemohou plně soustředit na svou práci. Abychom vyzdvihli něco pozitivního, to že se Vaše firma stěhuje znamená, že se rozrůstá a prosperuje.
Výběr termínu stěhování kanceláře
Pokud Vaši zaměstnanci pracují pouze ve všední dny, je ideální naplánovat stěhování na víkend, aby nebyl narušen chod firmy a efektivita zaměstnanců. Stěhování o víkendu (a ke konci měsíce) bývá obvykle nejvytíženější, proto oslovte stěhovací firmu s předstihem. Stěhuju.cz spolupracuje s desítkami profesionálními firmami po České republice, jsme schopni zajistit stěhování téměř do druhého dne, ovšem stěhování kanceláří vyžaduje odlišné přípravy a plánování než stěhování bytů, které doporučujeme nepodceňovat.
Naplánujte rozmístění v nové kanceláři
Navrhněte plánek, jak mají být přestěhované věci rozmístěny v nových kancelářích, nebo určete osobu, která bude stěhovací techniky navádět. V opačném případě strávíte zbytečně mnoho času následným přemístěním již nastěhováno nábytku a dalších věcí.
Nechte si zavést krabice předem
Aby si každý zaměstnanec mohl své věci postupně zabalit, požádejte Vaší stěhovací firmu o zavezení stěhovacích krabic (na jednoho zaměstnance je třeba cca 3 krabice). Zajistěte, aby byly krabice před stěhováním popsány (obvykle jménem zaměstnance), mnohem snáze se na nové adrese rozmisťují.
Informujte zaměstnance
Dejte svým zaměstnancům o stěhování vědět s předstihem, aby na vybraný termín měli připravené a zabalené osobní věci a neplánovali si žádné důležité meetingy. Pokud máte stěhování naplánované na víkend, požádejte zaměstnance o zabalení svých osobních věcí předem.
Získejte alespoň 3 nabídky
Oslovte více stěhovacích firem a ověřte si jejich recenze od zákazníků. Vyberte si alespoň 3 stěhovací firmy a kontaktujte je s požadavkem na Vaše stěhování (budete potřebovat nábytek rozložit, složit obalit, mají příplatek o víkendu, mají dostatečné pracovní kapacity). Porovnejte cenové nabídky a kompetenci jednotlivých firem. Poslední, co budete potřebovat v průběhu stěhování je neprofesionální stěhovací firma.
Pročtěte si naše nejaktuálnější recenze na Google.cz
Plánujte a rezervujte předem
Rozsah příprav a plánování se odvíjí od velikosti firmy. Pokud stěhujete kancelář o pěti zaměstnancích, není nutné stěhování plánovat s měsíčním předstihem, pokud ovšem stěhujete firmu o desítkách, či stovkách zaměstnanců, přípravy začněte s měsíčním a delším předstihem. Snáze tak najdete volný termín stěhovací firmy a více cenových nabídek.
Nestěhujte svépomocí
V našem minulém článku jsme uváděli výhody stěhování bytu svépomocí a se stěhovací firmou. Ty ovšem neplatí při stěhování větších kanceláří. Pokud se tak rozhodnete, je nutné sehnat množství obalového materiálu, několik dodávek, zajistit řidiče a další aspekty. Stěhování kanceláří vyžaduje zkušené specialisty. Čas, který zaměstnanci se stěhováním stráví nemohou věnovat své práci.