Stěhování firem a kanceláří

  • Stěhování firem bez přerušení provozu
  • Cena vypočtena na základě skutečného objemu stěhování
  • Profesionální stěhovací tým
  • Demontáž, montáž a obalení
  • Bezplatná prohlídka před stěhováním

Spočítejte si cenu za Vaše stěhování firmy

Stěhování firem

Likvidace

Odvoz

Hodnocení
4.9 stars
Google Recenze

Snadná objednávka stěhování firmy

1

Zadejte adresy a datum

Jednoduše zvolíte odkud kam budeme stěhovat a vyberete, ve který termín se Vám to nejvíce hodí. Pokud bude následně potřeba datum stěhování změnit, stačí nás kontaktovat.

2

Zvolte dispozice kanceláře

Chcete stěhovat jednu místnost nebo celé patro? Parametry kanceláře jednoduše navolte v kalkulaci.

3

Vyberte položky stěhování

Z předvolených položek vyberte nábytek a další předměty, které chcete přestěhovat. Pokud to ještě nevíte jistě, zadejte počty kusů orientačně a nabídku v případě potřeby upravíme.

Stěhování máte zařízené

Ihned znáte cenu za Vaše stěhování, stačí vyplnit telefonní číslo a e-mail na kterém Vás můžeme zastihnout a do 24 hodin Vás budeme kontaktovat. Stěhování máte během 2 minut jednoduše objednané.

Víte, že jsme schopni v 98 % případech zajistit stěhování firmy na Vámi vybraný termín?

Stěhování firmy v kostce

1) Spočítejte si cenu

Využijte naší online kalkulačku stěhování, která Vám během pár minut vypočítá, na kolik stěhování Vaší kanceláře vyjde. V případě náročnějšího stěhování zajistíme bezplatnou prohlídku stěhovacího technika před stěhováním kanceláře.

2)Naplánujeme

Po vyplnění poptávky Vás kontaktuje jeden z našich manažerů a detaily stěhování pro bezproblémový přesun s Vámi telefonicky ověří. Po odsouhlasení stěhování vybereme společně vhodný datum a naplánujeme případný závoz krabic (pozn. nejvhodnější datum pro stěhování kanceláří je o víkendech, či svátcích). V případě, že je potřebný vjezd od pěší zóny zajistíme povolení ke vjezdu.

3) Vytvoříme plán rozmístění a převozu

Po komunikaci s Vámi vytvoříme plán rozmístění nábytku, IT techniky, krabic atd. na nové adrese a v případě že se jedná o stěhování pro více vozů, také časy jednotlivých převozů. Zajistíme tak, že přechod do nových kanceláří pro Vaše zaměstnance bude plynulý a beze zmatků.

4) Odvezeme použité obaly

Po nastěhování do nových prostor nábytek, elektroniku a další věci rozbalíme, stoly, skříně, komody zpětně smontujeme. Obalový materiál odvezeme k ekologické likvidaci.

5) Nová kancelář je připravena

Odjíždíme až po kontrole Vaším kompetentním pracovníkem. Po úspěšném stěhování odjíždíme.

Individuální nabídka stěhování firmy

Pokud je pro Vás pohodlnější objednat stěhovací firmu telefonicky nebo mailem, kontaktujte nás tímto způsobem a nabídku Vám individuálně vypracujeme.

Jak na stěhování firmy?

Stěhování bez přerušení provozu firmy

Při stěhování firem a kanceláří, je stěhovací firma tou správnou volbou, jelikož rozsah stěhování je výrazně vyšší než stěhování bytů a stěhování by zaneprázdnilo zaměstnance na několik dnů. Při stěhování firem dbáme na to, aby byl provoz Vaší firmy co nejméně narušen a mohli jste se v poklidu věnovat své práci.

Demontáž, montáž, obalení..

Při stěhování firem se soustředíme na to, aby stěhování co nejméně ovlivňovalo činnost Vašich zaměstnanců. Postaráme se o demontáž nábytku, obalení a zpětnou montáž na nové adrese. V případě stěhování firem je vhodné zadat poptávku s předstihem alespoň jednoho měsíce, pro co možná nejsnadnější průběh a správné naplánování stěhování Vaší firmy. Časový předstih se samozřejmě liší dle samotného objemu stěhování.

Individuální přístup a plánování

Stěhování firem je složitější operace než standardní stěhování bytu. Je proto důležité jednotlivé kroky naplánovat přímo na míru konkrétnímu klientovi v závislosti na objemu stěhování, parkování před budovou a dalších faktorů. Zanechte nám na sebe telefonní kontakt v poptávce, nebo nás přímo telefonicky kontaktujte.

Menu